يهتم بمتابعة أخبار الكلية و التناقش بين الطلاب حول الموضوعات التي تهم طلاب الطب بوجه عام وطلاب طب الفيوم بصورة خاصة


    تقبل زوجها بالشارع من غير حياء ... ( صور )

    شاطر

    Dr/Abd elrahman
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 03/08/2008
    رقم العضوية : 13
    عدد المشاركات : 2501
    العمر : 26
    نقاط : 4854
    إحترام القوانين :

    كلمة : زي كل مرة ...لو جت سألت عليا.... عارفين هتقولوا ايه؟؟؟؟

    المهنه :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -9س تقبل زوجها بالشارع من غير حياء ... ( صور )

    مُساهمة من طرف Dr/Abd elrahman في الثلاثاء 14 أكتوبر - 18:30:49

    لا حول ولا قوة الا بالله


    تقبل زوجها بالشارع من غير حياء


    ارجو عدم المسح لتكون عبرة وعظة لكل الناس


    مش عايز اطول عليكم واسيبكم مع الصور















    ههههههههههه
    تعيشو وتاخدو غيرها






    مدونتي
    http://myheart-abdo.blogspot.com/


    واقول تانى ياللى مجنني..

    شوفت الحنان معاك طعمه ايه؟

    والعشق جميل قد ايه؟؟

    وعاوزنى احبك.. وماقولش عليه..

    ولو حكيت وغنيت معرفش

    واتوه من اللى انا فيه

    حبيبي.. يااجمل حب عشت فيه



    بحبك

    Dr . JeMmY
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/09/2008
    رقم العضوية : 77
    عدد المشاركات : 440
    العمر : 27
    نقاط : 3024
    إحترام القوانين :

    كلمة : لاتؤجل عمل اليوم إلى غد ؟؟

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -9س رد: تقبل زوجها بالشارع من غير حياء ... ( صور )

    مُساهمة من طرف Dr . JeMmY في الثلاثاء 14 أكتوبر - 19:51:31

    يااااااااااااه ياعبده وقدرت تخدلهم صوره وهما في الحاله ده ... اول مره في حياتى اعرف انك شقي اوى اوى اوى كده .......هههههههههههههههههههه

    Dr/Abd elrahman
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 03/08/2008
    رقم العضوية : 13
    عدد المشاركات : 2501
    العمر : 26
    نقاط : 4854
    إحترام القوانين :

    كلمة : زي كل مرة ...لو جت سألت عليا.... عارفين هتقولوا ايه؟؟؟؟

    المهنه :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -9س رد: تقبل زوجها بالشارع من غير حياء ... ( صور )

    مُساهمة من طرف Dr/Abd elrahman في الأربعاء 15 أكتوبر - 11:54:28

    Dr . JeMmY كتب:يااااااااااااه ياعبده وقدرت تخدلهم صوره وهما في الحاله ده ... اول مره في حياتى اعرف انك شقي اوى اوى اوى كده .......هههههههههههههههههههه



    شفت بقي!!!!

    الشقاوة أدب مش هز كتاف






    مدونتي
    http://myheart-abdo.blogspot.com/


    واقول تانى ياللى مجنني..

    شوفت الحنان معاك طعمه ايه؟

    والعشق جميل قد ايه؟؟

    وعاوزنى احبك.. وماقولش عليه..

    ولو حكيت وغنيت معرفش

    واتوه من اللى انا فيه

    حبيبي.. يااجمل حب عشت فيه



    بحبك

    Mohamed Hosny
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 19
    عدد المشاركات : 2970
    العمر : 26
    نقاط : 5802
    إحترام القوانين :

    كلمة : انا مش عايز اكتب اي حاجه هنا

    المهنه :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -9س رد: تقبل زوجها بالشارع من غير حياء ... ( صور )

    مُساهمة من طرف Mohamed Hosny في الثلاثاء 21 أكتوبر - 14:05:18

    يخربيت ظرفك يا عبدو bad



    "اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما
    استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت وابوء لك بنعمتك على وابوء لك بذنبي فاغفر
    لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت "



    Tarek Ali
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 18
    عدد المشاركات : 2393
    العمر : 26
    نقاط : 5457
    إحترام القوانين :

    كلمة : Taking awhile

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -9س رد: تقبل زوجها بالشارع من غير حياء ... ( صور )

    مُساهمة من طرف Tarek Ali في الثلاثاء 21 أكتوبر - 14:08:53

    هبقى اقولك على رأيي في الكلية علشان هنا ميصحش

    eslam ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 06/09/2008
    رقم العضوية : 48
    عدد المشاركات : 1585
    العمر : 26
    نقاط : 4274
    إحترام القوانين :

    كلمة : look around your soul

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -9س رد: تقبل زوجها بالشارع من غير حياء ... ( صور )

    مُساهمة من طرف eslam ahmed في الثلاثاء 21 أكتوبر - 14:22:23

    يا كسوفى ... صورة خادشة للحياء ... على رأى المثل:الفرخة كلت بيضها






    لا داعى للخوف من صوت الرصاص .. فالرصاصة التى تقتلك
    لن
    تسمع صوتها



      الوقت/التاريخ الآن هو السبت 10 ديسمبر - 3:53:59