يهتم بمتابعة أخبار الكلية و التناقش بين الطلاب حول الموضوعات التي تهم طلاب الطب بوجه عام وطلاب طب الفيوم بصورة خاصة


    Happy Birthday ya Ahmed :)

    شاطر
    avatar
    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 27
    نقاط : 6588
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الخميس 21 يناير - 21:01:38

    life tune كتب:
    كل سنه و انت طيب يا د.احمد
    و ان شاء الله تبقى سنه سعيده عليك


    وحضرتك طيبة ا دكتورة

    وإن شاء الله تبقى سنة سعيده علينا كلنا

    avatar
    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 27
    نقاط : 6588
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الخميس 21 يناير - 21:05:05

    eslam ahmed كتب:كل سنة و انت طيب يا بوحميد

    و أشوفك كدة عامل مشاكل دولية على أعلى مستوى

    و هابى نيو يييييييييييييييييير

    ماهو اللي مابيعملش مشاكل حاجة من اتنين

    يا اما قاعد في بيته ومعتزل الناس

    يا اما واحد مكبر دماغه

    ويا اما بيجامل وساكت عن الغلط

    وعلى هذا الأساس أوعدك ان شاء الله بس ربنا يسهل حتلاقيني ف ابو زعبل قريب



    وانت طيب يا اسلام

    avatar
    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 27
    نقاط : 6588
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الخميس 21 يناير - 21:08:28

    dr-@beer كتب:كل سنة و حضرتك طيب يا د_أحمد
    و عقبال 100سنة
    و يارب تبقي سنة سعيدة ع حضرتك و تحقق امانيك


    وحضرتك طيبة يا دكتورة

    وإن شاء الله تبقى سعيده علينا كلنا
    avatar
    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 27
    نقاط : 6588
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الخميس 21 يناير - 21:09:21

    Dr.Alaa كتب:كل سنه وحضرك طيب يا دكتور
    ويا رب تكون سنه سعيده وتحقق كل اللى بتتمناه


    وحضرتك طيبة يا دكتورة

    وإن شاء الله تبقى سنة خير ونبتدي ف مشوار العشرينات



    avatar
    sama
     
     

    انثى

    تاريخ التسجيل : 23/07/2008
    رقم العضوية : 5
    عدد المشاركات : 2226
    العمر : 27
    نقاط : 5240
    إحترام القوانين :

    كلمة : express yourself and don't mind about what other people say cause in the end its you not them

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف sama في الجمعة 22 يناير - 7:45:28

    كل سنه وانت طيب يا د. احمد وعقبال 100 سنه

    ان شاء الله تبقى سنه سعيده عليك وتحقق كل اللى نفسك فيه وبتتمناه




    ُ
    Every thing is OK in the end, if it isn't OK, it isn't the end
    avatar
    ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 28/03/2009
    رقم العضوية : 208
    عدد المشاركات : 42
    العمر : 27
    نقاط : 3075
    إحترام القوانين :

    كلمة : يستطيع العضو كتابة ما يشاء هنا

    المهنه :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف ahmed في الجمعة 22 يناير - 8:58:51



    كل سنة وأنت طيب يا صديقي
    وعشرينات سعيدة علينا وعليك ان شاء الله



    وأعذرني بقا أنها متأخرة 24 ساعة

    وعقبال ما أهنيك على الـ

    avatar
    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 27
    نقاط : 6588
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الجمعة 22 يناير - 11:09:50

    sama كتب:كل سنه وانت طيب يا د. احمد وعقبال 100 سنه

    ان شاء الله تبقى سنه سعيده عليك وتحقق كل اللى نفسك فيه وبتتمناه


    وحضرتك طيبة يا دكتورة

    وإن شاء الله تبقى سنة خير علينا كلنا
    avatar
    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 27
    نقاط : 6588
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الجمعة 22 يناير - 11:11:36

    ahmed كتب:


    كل سنة وأنت طيب يا صديقي
    وعشرينات سعيدة علينا وعليك ان شاء الله



    وأعذرني بقا أنها متأخرة 24 ساعة

    وعقبال ما أهنيك على الـ


    حــــبـــيــــبــــــــــــــــــــــــــــــــــــي

    وانت طيب يا باشا ربنا يخليك

    وعلى رأي المثل

    اللي اكبر منك بأسبوع يعرف عنك كتير


    avatar
    shahd
     
     

    انثى

    تاريخ التسجيل : 16/06/2009
    عدد المشاركات : 486
    العمر : 26
    نقاط : 3509
    إحترام القوانين :

    كلمة : ما اصعب ان تبكي بلا دموع
    و ما اصعب ان تذهب بلا رجوع
    و ما اصعب ان تشعر بالضيق و كأن المكان من حولك يضيق





    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف shahd في الجمعة 22 يناير - 12:37:39

    هابي بيرث داي دكتور احمد


    كل سنه وحضرتك الي الله اقرب





    avatar
    Mohamed Hosny
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 19
    عدد المشاركات : 2970
    العمر : 27
    نقاط : 5999
    إحترام القوانين :

    كلمة : انا مش عايز اكتب اي حاجه هنا

    المهنه :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف Mohamed Hosny في الجمعة 22 يناير - 13:11:31

    كل سنة وانت طيب

    ويارب تبقى سنه هاديه عليك ومن غير مشاكل




    "اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما
    استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت وابوء لك بنعمتك على وابوء لك بذنبي فاغفر
    لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت "


    avatar
    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 27
    نقاط : 6588
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الجمعة 22 يناير - 17:09:50

    shahd كتب:هابي بيرث داي دكتور احمد


    كل سنه وحضرتك الي الله اقرب






    وحضرتك طيبة يا دكتورة

    إن شاء الله سنة كويسه للكل
    avatar
    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 27
    نقاط : 6588
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الجمعة 22 يناير - 17:10:51

    Mohamed Hosny كتب:
    كل سنة وانت طيب

    ويارب تبقى سنه هاديه عليك ومن غير مشاكل


    وانت طيب يا باشا

    وإن شاء الله تبقى سنة هادية على الكل

    avatar
    dr_emy
     
     

    انثى

    تاريخ التسجيل : 04/09/2008
    رقم العضوية : 44
    عدد المشاركات : 172
    العمر : 27
    نقاط : 3253
    إحترام القوانين :

    كلمة : ولا نص كلمه

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف dr_emy في الجمعة 22 يناير - 17:31:55





    كل سنه وانت طيب
    وان شاء الله سنه سعيده للجميع
    avatar
    kenzy
     
     

    انثى

    تاريخ التسجيل : 21/07/2008
    رقم العضوية : 2
    عدد المشاركات : 3152
    العمر : 26
    نقاط : 6632
    إحترام القوانين :

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف kenzy في الجمعة 22 يناير - 17:40:24

    كل سنه وانت طيب
    وان شاء الله تحقق اللي عاوزه وتبقى سنه سعيده
    معلش متأخره لسه واخده بالي حالا










    avatar
    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 27
    نقاط : 6588
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في السبت 23 يناير - 8:02:29

    dr_emy كتب:



    كل سنه وانت طيب
    وان شاء الله سنه سعيده للجميع

    وحضرتك طيبة يا دكتورة

    وإن شاء الله سنة خير للكل
    avatar
    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 27
    نقاط : 6588
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    توقيت غرينتش -1س رد: Happy Birthday ya Ahmed :)

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في السبت 23 يناير - 8:04:29

    kenzy كتب:
    كل سنه وانت طيب
    وان شاء الله تحقق اللي عاوزه وتبقى سنه سعيده
    معلش متأخره لسه واخده بالي حالا


    وحضرتك طيبة يا دكتورة

    وإن شاء الله سنة سعيدة علينا

    ومفيش تأخير ولا حاجة .. شكرا لحضرتك

      الوقت/التاريخ الآن هو الأحد 25 يونيو - 5:49:31