يهتم بمتابعة أخبار الكلية و التناقش بين الطلاب حول الموضوعات التي تهم طلاب الطب بوجه عام وطلاب طب الفيوم بصورة خاصة


    دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    شاطر

    Tarek Ali
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 18
    عدد المشاركات : 2393
    العمر : 26
    نقاط : 5454
    إحترام القوانين :

    كلمة : Taking awhile

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Tarek Ali في الإثنين 7 سبتمبر - 0:31:34

    الف مبروك يا دكاترة و عقبال الدوري
    و ربنا معاكم في الماتش الجاي
    و ربنا يوفقك يا د.طارق

    الله يبارك فيكي

    وربنا يوفق الجميع

    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 26
    نقاط : 6388
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الإثنين 7 سبتمبر - 0:36:36

    طاب الحمدلله الحمدلله


    لما نشوف التقنيات اللي حيعملها فلاور في البيو وحنشوف حيفلوركو ازاي


    ربنا معاكم .. وترجعولنا منصورين إن شاء الله


    ومستنيين نشوف الماتشات



    ماااااااا شفش الولاد .. السمر الشداد
    في امتحان البيو
    happy happy



    ولا شاف العناد في عيون الولاد .. لازم ننتصر

    Tarek Ali
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 18
    عدد المشاركات : 2393
    العمر : 26
    نقاط : 5454
    إحترام القوانين :

    كلمة : Taking awhile

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Tarek Ali في الإثنين 7 سبتمبر - 0:38:50

    ماااااااا شفش الولاد .. السمر الشداد في امتحان البيو



    ولا شاف العناد في عيون الولاد .. لازم ننتصر

    للدرجة دي حب مصر مأثر فيك

    smile

    انا هقوم انام بقى سلام

    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 26
    نقاط : 6388
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الإثنين 7 سبتمبر - 0:42:50

    Tarek Ali كتب:
    ماااااااا شفش الولاد .. السمر الشداد في امتحان البيو



    ولا شاف العناد في عيون الولاد .. لازم ننتصر

    للدرجة دي حب مصر مأثر فيك

    smile

    انا هقوم انام بقى سلام

    أصلك مجربتش الغربة

    روح نام وحقق أمل فاروق جعفر


    فاروق جعفر دايما بيقول .. طول ما اللعيب بينام بدري وبيصحى بدري يوم المتش ... يبقى أكيد لعيب بيراعي ربنا في أكل عيشه


    وأكيد ربنا حيوفقه


    بالتوفيق يا شباب .. مصر فخورة بولادها نفر نفر



    Mohamed Hosny
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 19
    عدد المشاركات : 2970
    العمر : 26
    نقاط : 5799
    إحترام القوانين :

    كلمة : انا مش عايز اكتب اي حاجه هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Mohamed Hosny في الإثنين 7 سبتمبر - 9:51:28

    وكل الناس بتقول يا رب
    يااااااااارب




    "اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما
    استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت وابوء لك بنعمتك على وابوء لك بذنبي فاغفر
    لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت "



    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 26
    نقاط : 6388
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الإثنين 7 سبتمبر - 21:04:20

    ها طمنونا ..


    نقولكم مبروك


    ولا


    هارد لكم جميعاً



    smile smile



    Mohamed Hosny
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 19
    عدد المشاركات : 2970
    العمر : 26
    نقاط : 5799
    إحترام القوانين :

    كلمة : انا مش عايز اكتب اي حاجه هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Mohamed Hosny في الإثنين 7 سبتمبر - 22:23:20

    الحمد لله
    لأول مرة في تاريخ الكليه يصعد فريق ميلان
    للنهائي
    victory
    ايوه للنهائي وفي الحقيقه كان ماتش النهارده صعب جدا
    وكنا متقدمين بهدف مقابل لا شئ
    وبعد كده النتيجه بقت 3/1 للفريق الخصم
    sad1
    ولكن بفضل الله تعالى ثم مجهودات الفريق قدرنا نقلب النتيجه عليهم
    ونكسب 4\3
    88
    دعواتكم بقى للماتش الجاي
    وانا سمعت من مصادر موثوق بيها ان الجايزة طقم كاسات فاخر

    علشان كل واحد ياخد كاس
    وممكن المركز الاول ياخد طقم جيلي زياده هديه مجانيه
    looooool



    "اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما
    استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت وابوء لك بنعمتك على وابوء لك بذنبي فاغفر
    لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت "



    shahd
     
     

    انثى

    تاريخ التسجيل : 16/06/2009
    عدد المشاركات : 486
    العمر : 25
    نقاط : 3309
    إحترام القوانين :

    كلمة : ما اصعب ان تبكي بلا دموع
    و ما اصعب ان تذهب بلا رجوع
    و ما اصعب ان تشعر بالضيق و كأن المكان من حولك يضيق





    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف shahd في الإثنين 7 سبتمبر - 22:32:42

    يا جماعه هو الماتش كان النهارده ولا امبارح ولا هيبقي بكره

    هو امتي يعني


    31

    Mohamed Hosny
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 19
    عدد المشاركات : 2970
    العمر : 26
    نقاط : 5799
    إحترام القوانين :

    كلمة : انا مش عايز اكتب اي حاجه هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Mohamed Hosny في الإثنين 7 سبتمبر - 22:35:25

    بعد الساعه ال12 يبقى اعتبريه امبارح
    يعني يوم الاتنين الموافق 7/9
    31
    المهم المهم
    الماتش الجاي الاربعاء ان شاء الله
    دعواتكم بقى ماتسكتوش



    "اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما
    استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت وابوء لك بنعمتك على وابوء لك بذنبي فاغفر
    لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت "



    shahd
     
     

    انثى

    تاريخ التسجيل : 16/06/2009
    عدد المشاركات : 486
    العمر : 25
    نقاط : 3309
    إحترام القوانين :

    كلمة : ما اصعب ان تبكي بلا دموع
    و ما اصعب ان تذهب بلا رجوع
    و ما اصعب ان تشعر بالضيق و كأن المكان من حولك يضيق





    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف shahd في الإثنين 7 سبتمبر - 22:45:03

    المهم المهم
    الماتش الجاي الاربعاء ان شاء الله
    دعواتكم بقى ماتسكتوش


    ان شاء الله ربنا يكرمكم وتكسبو

    اهو بالمرة ندعيلكم ف صلاه الفجر

    اهو حاجه كده ببلاش عشان رمضان برضه

    بس انا عايزة اعرف حاجه انتو بتلعبو ادام مييييييييييييييين ؟؟؟

    17 17

    Mohamed Hosny
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 19
    عدد المشاركات : 2970
    العمر : 26
    نقاط : 5799
    إحترام القوانين :

    كلمة : انا مش عايز اكتب اي حاجه هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Mohamed Hosny في الإثنين 7 سبتمبر - 22:51:24

    عادي فرق من الجامعه
    واقوى فرقتين هما فريق الجامعه نفسه
    بس الحمد لله غلبناهم
    وهنقابل واحد منهم في النهائي



    "اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما
    استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت وابوء لك بنعمتك على وابوء لك بذنبي فاغفر
    لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت "



    shahd
     
     

    انثى

    تاريخ التسجيل : 16/06/2009
    عدد المشاركات : 486
    العمر : 25
    نقاط : 3309
    إحترام القوانين :

    كلمة : ما اصعب ان تبكي بلا دموع
    و ما اصعب ان تذهب بلا رجوع
    و ما اصعب ان تشعر بالضيق و كأن المكان من حولك يضيق





    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف shahd في الإثنين 7 سبتمبر - 22:55:48

    واقوى فرقتين هما فريق الجامعه نفسه

    فرقتين ( فريق الجامعه)


    يعني فريق واحد ولا اتنين


    17 17

    Mohamed Hosny
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 19
    عدد المشاركات : 2970
    العمر : 26
    نقاط : 5799
    إحترام القوانين :

    كلمة : انا مش عايز اكتب اي حاجه هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Mohamed Hosny في الإثنين 7 سبتمبر - 23:05:48

    لأ هما مقسمين نفسهم فريقين
    والحمد لله غلبنا الاتنين
    teeth 2
    وفي واحد خرج
    silent 2
    وفاضل واحد بس دكه الاحتياطي بتاعتها شدت حيلها اوي وجابوا واد زي الحيطه وربنا يستر بقى
    sad1



    "اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما
    استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت وابوء لك بنعمتك على وابوء لك بذنبي فاغفر
    لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت "



    shahd
     
     

    انثى

    تاريخ التسجيل : 16/06/2009
    عدد المشاركات : 486
    العمر : 25
    نقاط : 3309
    إحترام القوانين :

    كلمة : ما اصعب ان تبكي بلا دموع
    و ما اصعب ان تذهب بلا رجوع
    و ما اصعب ان تشعر بالضيق و كأن المكان من حولك يضيق





    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف shahd في الإثنين 7 سبتمبر - 23:48:49

    وجابوا واد زي الحيطه وربنا يستر بقى

    83 83 83

    طيب وانتو عندكم حد م النوعيه دي ولا هتروحو ف الرجلين

    jocky rocky
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 20/08/2009
    رقم العضوية : 253
    عدد المشاركات : 71
    العمر : 25
    نقاط : 2752
    إحترام القوانين :

    كلمة : يستطيع العضو كتابة ما يشاء هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف jocky rocky في الثلاثاء 8 سبتمبر - 1:10:58

    ايه يا حسنى مش عايزين نسيح على الماتش بتاع امبارح و الخناقات اللى اتخانقتوها فى نص الماتش عشان الاجوان اللى نزلت عليكم فجاة زى المطر و لا الجون الاول اللى الحارس بتاعهم بيباصهلكم اديتولوه كام و لا الفرص اللى جاتلهم فى الاخر و الكور اللى فى العارضة و لا الاجوان الكفتة بتاعتكم يا راجل انا كنت حاسس من كتر الفرص الضايعة بتاعتهم ان فيه لوح ازاز على المرمى بتاعكم انتوا لو كملتوا كده الحظ ممكن يتخلى عنكم بطلوا كفتة و العبوا بقه

    Tarek Ali
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 18
    عدد المشاركات : 2393
    العمر : 26
    نقاط : 5454
    إحترام القوانين :

    كلمة : Taking awhile

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Tarek Ali في الثلاثاء 8 سبتمبر - 1:42:19

    ايه يابني ده كله

    خناقات ايه اللي اتخانقناها انت كنت بتحلم

    هو لما الفريق يلم نفسه ويتكلموا مع بعض كده تبقى خناقة

    وبعدين يا عم لو خناقة فاحنا بعد الخناقة نزلنا حطينا 3 اجوان في 5 دقايق

    ومعلش يعني فين الاجوان الكفتة دي

    هو اول جون بتاع مدين غلطة الجون بتاعهم ومدين ضغط كويس وعرف يجيبها

    تاني جون شوطة عصام جت في العارضة ومدين كملها

    تالت جون عصام ومدين على مدافع واحد لعبوها مع بعض راحت لمدين رقص الجون وحطها

    رابع جون لعبة حلوة جدا : مني لمدين لعصام رقص اتنين ورجعهالي شوطتها دخلت

    وهما كمان مدخلين كورتين كان المفروض حسني يصد ع الاقل واحدة

    واذا كانوا هما ضيعوا فاحنا كمان ضيعنا

    اينعم هما ضيعوا اكتر بس مش مشكلتنا ان معانا جون كويس

    هي كورة واحدة اللي كانت غريبة شوية وربنا وفقنا فيها اللي كانت لنزلاوي والجون فاضي واتزحلق فيها

    احنا لحد دلوقتي لعبنا 4 ماتشات جبنا 18 جون وكسبنا فريقين اغلبهم من منتخب الجامعة

    كل ده حظ

    وبعدين يا أخي

    teeth 2

    احنا الميلان انت مين

    silent 2

    Tarek Ali
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 18
    عدد المشاركات : 2393
    العمر : 26
    نقاط : 5454
    إحترام القوانين :

    كلمة : Taking awhile

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Tarek Ali في الثلاثاء 8 سبتمبر - 2:14:40

    طيب وانتو عندكم حد م النوعيه دي ولا هتروحو ف الرجلين

    لا النوعية دي موصلتش عندنا لسه

    ربنا يستر

    BASMALA
     
     

    انثى

    تاريخ التسجيل : 19/11/2008
    عدد المشاركات : 161
    العمر : 25
    نقاط : 3060
    إحترام القوانين :

    كلمة : يستطيع العضو كتابة ما يشاء هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف BASMALA في الثلاثاء 8 سبتمبر - 2:33:28

    ربنا معاكم clap

    Dr_Somaia
     
     

    انثى

    تاريخ التسجيل : 17/09/2008
    رقم العضوية : 74
    عدد المشاركات : 758
    العمر : 26
    نقاط : 3753
    إحترام القوانين :

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Dr_Somaia في الثلاثاء 8 سبتمبر - 3:21:42

    ربنا معاكم أن شاء الله
    انا متافئلة خير
    وهتاخدو النهائي وهنبدأ الدعاء من أول النهاردة

    Mohamed Hosny
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 19
    عدد المشاركات : 2970
    العمر : 26
    نقاط : 5799
    إحترام القوانين :

    كلمة : انا مش عايز اكتب اي حاجه هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Mohamed Hosny في الثلاثاء 8 سبتمبر - 6:21:33

    انتي لسه هتبداي النهارده انا مش قايل من امبارح
    انتي عارفه كده انك بتتلاعبي بمصلحه الفريق ان مش بنخش الماتش الا بالدعاء

    وبعدين ياعم روكي
    الي سعادتك مكنتش ملاحظه انهم بدلوا مع بعض برضه اكتر منا
    وعندنا عصام وطارق شحروا وجابوا جاز
    وكانت اصعب فتره علينا لما كنا كاسبين 4/3 وبنحاول نحافظ على النتيجه كده
    يمكن كان في شويه زعيق ونرفزة بس علشان الماتش يعدي على خير

    وماتنساش انك شفت في المدرجات اول مشجع رسمي لينا وجايب تي شيرت الميلان زينا

    وان شاء الله هنكمل المسيرة لحد مايبقى لينا الترس ميلان في الفيوكم






    "اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما
    استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت وابوء لك بنعمتك على وابوء لك بذنبي فاغفر
    لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت "



    eslam ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 06/09/2008
    رقم العضوية : 48
    عدد المشاركات : 1585
    العمر : 26
    نقاط : 4271
    إحترام القوانين :

    كلمة : look around your soul

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف eslam ahmed في الثلاثاء 8 سبتمبر - 10:10:56

    مبروك يا رجالة

    و على رأى المثل المغمور ... كنا رجالة و وقفنا وقفة رجالة

    و معلش بقى على نقطة الجماهير ... لو كنت فاضى بعد الفطار ما كنتش هاسيبكم

    بس أنا جاى دلوقتى علشان أجدد ثقتى فى الفريق ... و اللى اتكلمت عنها كتير



    و لما قولت انكم هتشيلوا أوبح كنت أقصدها ... لأن الأوبح ده اللى هو الكاس



    بالتوفيق يا شباب ... بس الأخ طارق أخباره ايه مع الامتحانات






    لا داعى للخوف من صوت الرصاص .. فالرصاصة التى تقتلك
    لن
    تسمع صوتها



    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 26
    نقاط : 6388
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الثلاثاء 8 سبتمبر - 10:25:38

    احنا لحد دلوقتي لعبنا 4 ماتشات جبنا 18 جون







    واضح ان الماتشات دي ماتشات ديراماتيكية


    مبروك يا شباب ..


    وربنا معاكم



    dr_lolittaaa
     
     

    انثى

    تاريخ التسجيل : 19/01/2009
    رقم العضوية : 166
    عدد المشاركات : 44
    العمر : 26
    نقاط : 2923
    إحترام القوانين :

    كلمة : I shot 4 the sky..I'm stuck on the ground.. so why do I try.. I know I'm gonna fall down......

    I thought I could fly... so why did I drown... I'll never know why..it's coming down down down.............

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف dr_lolittaaa في الثلاثاء 8 سبتمبر - 11:21:20




    مبرووووووووووووووك يا جماعه ويارب دايما رافعين راسنا

    Dr.Alaa
     
     

    انثى

    تاريخ التسجيل : 16/07/2009
    عدد المشاركات : 466
    العمر : 24
    نقاط : 3330
    إحترام القوانين :

    كلمة : يستطيع العضو كتابة ما يشاء هنا

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Dr.Alaa في الثلاثاء 8 سبتمبر - 12:20:51

    الف مبروووووووووووووووووك وربنا معاكم
    فى الماتش اللى جاى
    بس سؤال الماتش اللى جاى اخر حاجة
    والا لسة فى تانى؟؟؟؟؟؟؟

    Mohamed Hosny
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 19
    عدد المشاركات : 2970
    العمر : 26
    نقاط : 5799
    إحترام القوانين :

    كلمة : انا مش عايز اكتب اي حاجه هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: دوري الجامعه لكرة القدم ....... رمضـــــــــان 2010

    مُساهمة من طرف Mohamed Hosny في الثلاثاء 8 سبتمبر - 12:49:49

    هي كلمة نهائي بتمثلك ايه





    "اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما
    استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت وابوء لك بنعمتك على وابوء لك بذنبي فاغفر
    لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت "



      الوقت/التاريخ الآن هو الأربعاء 7 ديسمبر - 15:18:37