يهتم بمتابعة أخبار الكلية و التناقش بين الطلاب حول الموضوعات التي تهم طلاب الطب بوجه عام وطلاب طب الفيوم بصورة خاصة


    عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    شاطر

    Tarek Ali
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 18
    عدد المشاركات : 2393
    العمر : 26
    نقاط : 5455
    إحترام القوانين :

    كلمة : Taking awhile

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Tarek Ali في الأحد 2 أغسطس - 16:09:41



    تعاطفك لوحده مش كفاية

    أمير عبد الحميد وأحمد السيد ومحمد سمير

    VS

    شيكابالا و عمرو زكي وميدو



    شارك برأيك

    فرص الأهلي انه يتعادل السنة الجاية كام في المية ؟؟

    وفي النهاية اعتقد ان ده هيبقى مصير أمير الموسم الجاي



    وانا عاملة نفسي نايمة

    happy


    عدل سابقا من قبل hazem&zamalek في الأحد 2 أغسطس - 16:32:41 عدل 1 مرات

    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 26
    نقاط : 6389
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الأحد 2 أغسطس - 16:23:44




    83 83 83 83 83

    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 26
    نقاط : 6389
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الأحد 2 أغسطس - 16:37:12


    ليه بس يا طارق .. حرام عليك

    على رأي عبده انتا مش بتحس كده وكده ومعرفش ايه

    كله الا امير الامرا حبيب الملايين .. ماتتصورش بحبه أد ايه

    الواحد كده بيبقى مطمن أوي لما بيشوفه عارف ازاي

    والحمدلله الخبطة بتاعت المتش الاخير جات سليمة الحمدلله ربنا يحفظه يارب

    أما بالنسبة للاستفتاء الجميل .. أقدر أقول على حسب

    لو أمير حيلعب ممكن نكرر 6/0 تاني أو يزيد

    لو لاقدر الله .. لاقدر الله .. لاقدر الله أمير حصله حاجة لاقدر الله ممكن تحصل نتيجة مش متوقعة ويخسر الاهلي بجونين تلاتة لاقدر الله .. ربنا يستر

    بس إن شاء الله أحمد نظيف يتدخل في مشكلة البث بسرعة .. عشان الموسم ده حيبقى موسم جامد

    الأهلي حيخسر فيه من طوب الأرض .. الدوري كله حنتفرج عليه ولو متشفر ... وبلاها سنة تالتة

    83 83 83 83

    Dr/Abd elrahman
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 03/08/2008
    رقم العضوية : 13
    عدد المشاركات : 2501
    العمر : 26
    نقاط : 4852
    إحترام القوانين :

    كلمة : زي كل مرة ...لو جت سألت عليا.... عارفين هتقولوا ايه؟؟؟؟

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr/Abd elrahman في الأحد 2 أغسطس - 18:08:52







    مدونتي
    http://myheart-abdo.blogspot.com/


    واقول تانى ياللى مجنني..

    شوفت الحنان معاك طعمه ايه؟

    والعشق جميل قد ايه؟؟

    وعاوزنى احبك.. وماقولش عليه..

    ولو حكيت وغنيت معرفش

    واتوه من اللى انا فيه

    حبيبي.. يااجمل حب عشت فيه



    بحبك

    abdallah spring
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 29/08/2008
    رقم العضوية : 33
    عدد المشاركات : 333
    العمر : 26
    نقاط : 3116
    إحترام القوانين :

    كلمة : يستطيع العضو كتابة ما يشاء هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف abdallah spring في الخميس 6 أغسطس - 2:27:21

    مش ملاحظين يا جماعه ابوتريكه لابس ايه في الصورة اللي حاططها عبدالرحمن
    وياتري هو كده زي ماسعد الصغير قال
    ابوتريكه طالع لابوه؟؟؟؟؟؟

    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 26
    نقاط : 6389
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الخميس 6 أغسطس - 7:02:13

    متهيألي ايوة يا عبده ..
    بس نرجع للاستفتاء الجميل ..
    في تلاتة من لاعيبة الأهلي بيقولو كلام زي الفل
    العجيزي بيقول انه حينافس على صدارة الهدافين في الدوري
    83 83 83 83 83
    أما احمد فتحي بيقول : قادرون على الاحتفاظ باللقب ولن نلتفت إلى المتشائمون
    lol! lol!
    أما وائل جمعه بيؤكد : لن نتعرض للكبوات
    24 24
    تفتكرو هما بيقولو الكلام ده ليه ..
    1- ادارة الاهلي هددوهم بمسدس في نافوخهم ..
    2- كانو سهرانين سهرة حلوة والاكل كبس على نفسهم وبيهلوسو كتير..
    3- واخدين مقلب في نفسهم
    لو عايز تعرف الإجابة اتفرج على الدوري السنة دي واحكم
    88 وشجع شجع الجهلي

    Dr/Abd elrahman
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 03/08/2008
    رقم العضوية : 13
    عدد المشاركات : 2501
    العمر : 26
    نقاط : 4852
    إحترام القوانين :

    كلمة : زي كل مرة ...لو جت سألت عليا.... عارفين هتقولوا ايه؟؟؟؟

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr/Abd elrahman في الخميس 6 أغسطس - 7:10:04

    بسم الله الرحمن الرحيم
    الاجابه : تونس






    مدونتي
    http://myheart-abdo.blogspot.com/


    واقول تانى ياللى مجنني..

    شوفت الحنان معاك طعمه ايه؟

    والعشق جميل قد ايه؟؟

    وعاوزنى احبك.. وماقولش عليه..

    ولو حكيت وغنيت معرفش

    واتوه من اللى انا فيه

    حبيبي.. يااجمل حب عشت فيه



    بحبك

    Dr/Abd elrahman
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 03/08/2008
    رقم العضوية : 13
    عدد المشاركات : 2501
    العمر : 26
    نقاط : 4852
    إحترام القوانين :

    كلمة : زي كل مرة ...لو جت سألت عليا.... عارفين هتقولوا ايه؟؟؟؟

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr/Abd elrahman في الخميس 6 أغسطس - 7:22:10

    مش ملاحظين يا جماعه ابوتريكه لابس ايه في الصورة اللي حاططها عبدالرحمن
    وياتري هو كده زي ماسعد الصغير قال
    ابوتريكه طالع لابوه؟؟؟؟؟؟
    بعد كده ياعبدو هيلبس الزي الرسمي بتاعهم






    مدونتي
    http://myheart-abdo.blogspot.com/


    واقول تانى ياللى مجنني..

    شوفت الحنان معاك طعمه ايه؟

    والعشق جميل قد ايه؟؟

    وعاوزنى احبك.. وماقولش عليه..

    ولو حكيت وغنيت معرفش

    واتوه من اللى انا فيه

    حبيبي.. يااجمل حب عشت فيه



    بحبك

    Dr/Abd elrahman
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 03/08/2008
    رقم العضوية : 13
    عدد المشاركات : 2501
    العمر : 26
    نقاط : 4852
    إحترام القوانين :

    كلمة : زي كل مرة ...لو جت سألت عليا.... عارفين هتقولوا ايه؟؟؟؟

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr/Abd elrahman في الخميس 6 أغسطس - 7:28:49







    مدونتي
    http://myheart-abdo.blogspot.com/


    واقول تانى ياللى مجنني..

    شوفت الحنان معاك طعمه ايه؟

    والعشق جميل قد ايه؟؟

    وعاوزنى احبك.. وماقولش عليه..

    ولو حكيت وغنيت معرفش

    واتوه من اللى انا فيه

    حبيبي.. يااجمل حب عشت فيه



    بحبك

    eslam ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 06/09/2008
    رقم العضوية : 48
    عدد المشاركات : 1585
    العمر : 26
    نقاط : 4272
    إحترام القوانين :

    كلمة : look around your soul

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف eslam ahmed في الخميس 6 أغسطس - 9:10:38

    انتو طول عمركم كلامنجية ... بقالكم خمس سنين بتاخدوا على قفاكم ... و فى منكم اللى بطل يشجع الزمالك ... و بيتسألوا بيقولوا أهلاوية ... اسيبكم بقى فى الهلاوس اللى انتو فيها ... و سلملى على فريق الفن و الهندسة
    و بطل القرن ... و أفضل فريق فى العالم

    مش كدة بردو .... ههههههههههههههههههههههههههههههههههه

    هههههههه ... هععععععع ... خخخخخخخ


    و الله عيب عليكم و انتو عمالين بتتشعبطوا فى الأهلى كدة و مش عارفين






    لا داعى للخوف من صوت الرصاص .. فالرصاصة التى تقتلك
    لن
    تسمع صوتها



    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 26
    نقاط : 6389
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الخميس 6 أغسطس - 9:14:27

    eslam ahmed كتب:

    هههههههه ... هععععععع ... خخخخخخخ



    83 83 83 83 83 83
    يـاعيــني .. هو الفلاحين بتوع المحلة لحقو يجيبلكو انفلونزا
    31

    eslam ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 06/09/2008
    رقم العضوية : 48
    عدد المشاركات : 1585
    العمر : 26
    نقاط : 4272
    إحترام القوانين :

    كلمة : look around your soul

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف eslam ahmed في الخميس 6 أغسطس - 9:18:57

    :30: ياللا يا حبيبى بسرعة ... مش هاتحس بحاجة خالص

    ------------

    بس أنا مشفق عليكم ... خمس سنين بتتغلبوا من طوب الأرض ... بصراحة كتييييييير ... إن الله مع الصابرين






    لا داعى للخوف من صوت الرصاص .. فالرصاصة التى تقتلك
    لن
    تسمع صوتها



    Tarek Ali
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 18
    عدد المشاركات : 2393
    العمر : 26
    نقاط : 5455
    إحترام القوانين :

    كلمة : Taking awhile

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Tarek Ali في الخميس 6 أغسطس - 9:24:39

    طيب نشوف توقعات ماتش النهارده وبكره

    انا بقول الاهلي هيتعادل والزمالك هيكسب بإذن الله

    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 26
    نقاط : 6389
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الخميس 6 أغسطس - 9:36:52

    هو على حسب يا طارق زي ماقلت ..
    لو أمير حيلعب ولا غيره
    بس غالباً هو اللي حيلعب إن شاء الله .. ربنا يحميه يارب
    أنا متوقع 2-1 للأهلي حيكسب المحلة كفتة يعني ابوتريكة اللي حيخلص المتش الصعب ده
    والجون اللي حيبقى في امير جون اونطه كده
    الزمالك حيكسب 3-1 انبي وميدو مش حيعمل حاجة smile
    وسيد مسعد وعبدالشافي حيتألقو وشيكابالا كمان

    Dr/Abd elrahman
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 03/08/2008
    رقم العضوية : 13
    عدد المشاركات : 2501
    العمر : 26
    نقاط : 4852
    إحترام القوانين :

    كلمة : زي كل مرة ...لو جت سألت عليا.... عارفين هتقولوا ايه؟؟؟؟

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr/Abd elrahman في الخميس 6 أغسطس - 13:33:26

    رابطه كارهي الاهلي بالمحله
    يقدمون فيلم الموسم
    هاله 2009 ( زغرطي ياوليه )ا
    http://www.youtube.com/watch?v=9hZLhZbJG7Y






    مدونتي
    http://myheart-abdo.blogspot.com/


    واقول تانى ياللى مجنني..

    شوفت الحنان معاك طعمه ايه؟

    والعشق جميل قد ايه؟؟

    وعاوزنى احبك.. وماقولش عليه..

    ولو حكيت وغنيت معرفش

    واتوه من اللى انا فيه

    حبيبي.. يااجمل حب عشت فيه



    بحبك

    Mohamed Hosny
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 19
    عدد المشاركات : 2970
    العمر : 26
    نقاط : 5800
    إحترام القوانين :

    كلمة : انا مش عايز اكتب اي حاجه هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Mohamed Hosny في الخميس 6 أغسطس - 16:52:41

    يا كابتن طارق من قبل مافتح
    محتوى مخالف اكيد والعضو دا لازم يتوقف
    22



    "اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما
    استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت وابوء لك بنعمتك على وابوء لك بذنبي فاغفر
    لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت "



    Dr/Abd elrahman
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 03/08/2008
    رقم العضوية : 13
    عدد المشاركات : 2501
    العمر : 26
    نقاط : 4852
    إحترام القوانين :

    كلمة : زي كل مرة ...لو جت سألت عليا.... عارفين هتقولوا ايه؟؟؟؟

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr/Abd elrahman في الخميس 6 أغسطس - 17:36:25

    يا كابتن طارق من قبل مافتح
    محتوى مخالف اكيد والعضو دا لازم يتوقف

    22

    مين الاخ ده ؟؟؟






    مدونتي
    http://myheart-abdo.blogspot.com/


    واقول تانى ياللى مجنني..

    شوفت الحنان معاك طعمه ايه؟

    والعشق جميل قد ايه؟؟

    وعاوزنى احبك.. وماقولش عليه..

    ولو حكيت وغنيت معرفش

    واتوه من اللى انا فيه

    حبيبي.. يااجمل حب عشت فيه



    بحبك

    Mohamed Hosny
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 19
    عدد المشاركات : 2970
    العمر : 26
    نقاط : 5800
    إحترام القوانين :

    كلمة : انا مش عايز اكتب اي حاجه هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Mohamed Hosny في الخميس 6 أغسطس - 21:56:17

    انا خطيب هاله ليك فيه
    18



    "اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما
    استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت وابوء لك بنعمتك على وابوء لك بذنبي فاغفر
    لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت "



    onlyme2014
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 05/09/2008
    رقم العضوية : 47
    عدد المشاركات : 476
    العمر : 26
    نقاط : 3168
    إحترام القوانين :

    كلمة : ممكن؟

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف onlyme2014 في الجمعة 7 أغسطس - 8:55:30


    بلاش الحقد الطبقى اللى جواكم ده بس
    الواحد لو نزل للمستوى ده وحط صور للزمالك
    هحتار فى اختيار الصور لان كلهم افظع من بعض
    وعلى رأيى عادل امام وسعيد صالح
    ما بلاشى

    eslam ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 06/09/2008
    رقم العضوية : 48
    عدد المشاركات : 1585
    العمر : 26
    نقاط : 4272
    إحترام القوانين :

    كلمة : look around your soul

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف eslam ahmed في الجمعة 7 أغسطس - 11:55:03

    الأهلى ظبط الآداء ... و فى انتظار الزمالك انهاردة ... و على فكرة يا قلش انت & هو & هو ... فريقكم هيفضل طول عمره تييييييييييييييييييييييييييييييييييييت

    ----------

    ملحوظة للناس اللى بتفهم ... مش أى حد مالوش فيها يحط لينكات تفتحوها

    و على رأى المثل الشيعبي اللذيذ ... اللى مالهومش فيها بيشجعوا الزمالك ... اجروا وراهم






    لا داعى للخوف من صوت الرصاص .. فالرصاصة التى تقتلك
    لن
    تسمع صوتها



    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 26
    نقاط : 6389
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الجمعة 7 أغسطس - 13:34:04

    ياجماعة ماينفعش اللي بيحصل ده
    لازم تشوفولكم حل
    النهارده أنا جاي اتكلم في قضية مهمة أكيد عرفتوها
    أيوة أمير smile
    ازاي امير يقعد على الدكة .. مش كفاية قعد سنين احتياطي للحضري
    جايين دلوقتي يقعدوه تاني
    أنا من منبري هازا أناشد البدري ببقاء امير لحراسة عرين الأهلي
    كده الدوري مش حيبقى ليه طعم .. وأنا شخصياً حبطل اتفرج على ماتشات الأهلي
    أمير ياجماعة ..... أمير حرام عليكم ....... أمير الله يخليكم
    أمير ياجماعة ..... أمير حرام عليكم ...... أمير الله يخليكم
    88

    Mohamed Hosny
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 19
    عدد المشاركات : 2970
    العمر : 26
    نقاط : 5800
    إحترام القوانين :

    كلمة : انا مش عايز اكتب اي حاجه هنا

    المهنه :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Mohamed Hosny في الجمعة 7 أغسطس - 16:16:12

    هو انت علشان زملكاوي عايز امير هو الي يبقى حارس
    teeth 2



    "اللهم انت ربي لا اله الا انت خلقتني وانا عبدك وانا على عهدك ووعدك ما
    استطعت اعوذ بك من شر ما صنعت وابوء لك بنعمتك على وابوء لك بذنبي فاغفر
    لى فانه لا يغفر الذنوب الا انت "



    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 26
    نقاط : 6389
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الجمعة 7 أغسطس - 17:06:21

    طاب خليكو ورا البدري كدا لغاية لما يخربها
    في حد يقعد امير ع الدكة 22 ده راجل سكرة
    ولا هو عشان طيب وغلبان يعني ومالوش ضهر في البلد
    يلا شجعو معايا بنفس الحماس
    أمير ياجماعة ..... أمير حرام عليكم ....... أمير الله يخليكم
    أمير ياجماعة ..... أمير حرام عليكم ...... أمير الله يخليكم
    88

    Dr.Ahmed
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 09/09/2008
    رقم العضوية : 56
    عدد المشاركات : 3034
    العمر : 26
    نقاط : 6389
    إحترام القوانين :

    كلمة : فالله خير حافظا .. وهو أرحم الراحمين

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Dr.Ahmed في الجمعة 7 أغسطس - 17:22:28

    Dr.Ahmed كتب:
    هو على حسب يا طارق زي ماقلت ..
    لو أمير حيلعب ولا غيره
    بس غالباً هو اللي حيلعب إن شاء الله .. ربنا يحميه يارب
    أنا متوقع 2-1 للأهلي حيكسب المحلة كفتة يعني ابوتريكة اللي حيخلص المتش الصعب ده
    والجون اللي حيبقى في امير جون اونطه كده
    الزمالك حيكسب 3-1 انبي وميدو مش حيعمل حاجة smile
    وسيد مسعد وعبدالشافي حيتألقو وشيكابالا كمان

    اظن الزمالك كده كسب 3-1 زي ماقلت
    ولو امير كان لعب الاهلي كان حيخش فيه جون .. بس امير مالعبش والاهلي كسب 2-0
    وعلى فكرة كمان انا كنت متوقع ان شيكابالا حيجيب كورة في العارضة وان عبدالمنصف حيلعب في الشوط التاني بدل عبدالواحد وكنت متوقع ان الجون حييجي فيه .. اومال هو نازل يعمل ايه ؟ 83 83 83
    ولولا ان نيتي صافية كان الزمالك كسب اكتر .. بس للاسف انا توقعت تلاتة بس .. وقد كان
    ده دليل ان توقعاتي مبنية على اسس وحاجات كده 83 83
    لو حد لسه فيه صحة يرد 101 101 101

    Tarek Ali
     
     

    ذكر

    تاريخ التسجيل : 18/08/2008
    رقم العضوية : 18
    عدد المشاركات : 2393
    العمر : 26
    نقاط : 5455
    إحترام القوانين :

    كلمة : Taking awhile

    المهنه :

    مزاجي :

    بلدي :



    default رد: عمرو مكمل وميدو وصل .... الله يكون في عونك يا جودزيلا

    مُساهمة من طرف Tarek Ali في الجمعة 7 أغسطس - 17:41:52

    لا احييك بجد

    clap

    بس وسعت منك شوية في حتة شيكابالا وعبد المنصف

    smile

      الوقت/التاريخ الآن هو الخميس 8 ديسمبر - 15:07:50